Masuri implementate in cadrul hotelului pentru prevenirea
contaminarii cu COVID -19

Masuri implementate in cadrul hotelului pentru prevenirea contaminarii cu COVID -19

In aceasta perioada cu totul exceptionala, generata de epidemia COVID-19, dorim sa aducem la cunostinta oaspetilor nostri masurile implementate de managementul hotelului  pentru a ne asigura ca atat oaspetii, cat si angajatii hotelului sunt in deplina siguranta in cadrul hotelului nostru.

Pentru ca dorim sa fim transparenti cu oaspetii nostri vom prezenta in detaliu masurile luate pentru a ne asigura ca veti avea o sedere placuta si in siguranta la noi in hotel. Avem rugamintea ca oaspetii sa inteleaga ca toate aceste reguli si masuri, chiar restrictionarea anumitor servicii, sunt implementate pentru a spori siguranta oaspetilor si angajatilor si pe masura ce situatia revine la normal, vom reveni treptat la toate serviciile pe care Hotel Indiana*** le punea la dispozitia oaspetilor cu pasiune si devotament specific industriei ospitalitatii din care suntem mandri ca facem parte.

Spatiile publice

  • Am montat paravane de plexiglass in receptie pentru a limita interactiunea oaspetelui cu receptionerul
  • Am pus dezinfectante de maini in toate spatiile publice ale hotelului si camerele hotelului
  • Am amplasat covorase dezinfectante la intrarea in hotel si pe fiecare etaj
  • Am adaptat mobilierul din zona de lobby pentru distantare sociala
  • Desinfectia in spatiile publice se face cu o frecventa ridicata in functie de gradul de ocupare si de traficul din hotel, la maxim 3 ore
  • Folosim pentru curatarea spatiilor publice si a camerelor din hotel doar solutii autorizate de Ministerul Sanatatii
  • Toate punctele de contact frecvent din spatiile publice sunt in permanenta dezinfectate cu mare atentie de personalul nostru, cum ar fi: manerele de usi, POS-urile si echipamentele din receptie sunt dezinfectate dupa fiecare utilizare, intrerupatoarele, masutele si fotoliile din lobby, toaletele publice de la etajul 1, balustrada de pe casa scarii.
  • Toate spatiile publice sunt aerisite in permanenta
  • Conform normelor in vigoare, vom lua temperatura tuturor angajatilor la intrarea in hotel

Camerele din hotel

  • Am actualizat procedura de curatare a camerelor cu noile norme si recomandari in vigoare
  • Am pregatit personalul housekeeping printr-un trainig riguros cu privire la modalitatea de curatare si desinfectie a camerelor in conditiile actuale
  • Curatenia se face doar atunci cand oaspetii nu sunt in camera, pentru a limita cat mai mult contactul oaspetilor cu personalul hotelului;
  • Lenjeria si prosoapele vor fi schimbate in timpului sejurului la 3 zile, iar camerista  va colecta lenjeria si prosoapele cu mare grija pe care le va introduce in saci speciali destinati care vor fi deschisi doar in zona special destinata pentru sortarea lenjeriei
  • Am scos din camere toate materiale publicitare si am inlocuit meniurile cu unele plastifiate care pot fi dezinfectate dupa fiecare oaspete
  • Am pastrat minibarul in camere, toate produsele vor fi igienizate
  • Mapa camerei va fi igienizata dupa fiecare utilizare a camerei, aceasta operatiune fiind posibila date fiind paginile plastifiate
  • Husa de protectie a patului se spala dupa fiecare oaspete
  • Toate telecomenzile din camera vor fi igienizate
  • Se igienizeaza temeinic dupa fiecare utilizare: intrerupatoarele,robinetii, manerele de usi, de geam, telefoanele, masutele, scaunele si toate obiectele sanitare din baie
  • Baile vor fi dotate cu produse hoteliere de unica folosinta: gel dus/ sampon, sapun si casca baie
  • In fiecare camera exista dezinfectat de maini
  • Lavetele si mopurile se schimba dupa fiecare curatare a unei camere. Aceasta se colecteaza intr-un sac inchis pentru a fi dezinfectate si spalate la finalul zilei la temperaturi de peste 70°C
  • Personalul din departamentul tehnic poate intra in camera unui oaspete doar daca acesta nu este in camera. Personalul tehnic va purta in permanenta echipament de protectie: masca si manusi.

Personalul hotelului

  • Intreg personalul hotelului este trainuit pentru aplicarea masurilor de protectie impotriva contaminarii cu COVID-19 si ne asiguram in permanenta ca intreg peronalul respecta regulile de igiena personala si distantare sociala pentru preventia imbolnavirii cu noul virus, atat in cadrul hotelului cat si in timpul liber din afara lui
  • Personalul de receptie si cameristele sunt instruite sa actioneze in cazul in care exista posibilitatea ca unul din oaspetii sau angajatii hotelului prezinta riscul de a fi contaminat cu noul virus
  • Receptionerii nostri sunt in permanenta informati si pot asigura accesul oaspetilor la informatii oficiale, actualizate, cu privire la calatoriile catre si dinspre tariile cu transmitere COVID-19 prin consultarea periodica a site-ului Institutul National de Sanatate Publica – insp.gov.ro
  • Receptionerii nostri vor masura temperatura coprorala a fiecarui angajat atunci cand ajung in hotel
  • Procedura de check in si check out a fost revizuita astfel incat receptionerul nostru sa poate avea un contact cat mai limitat cu oaspetele, incurajam oaspetii sa plateasca cu cardul, am montat panouri de plexiglas pentru protectie sporita, limitam pe cat posibil schimbul de documente intre receptioner si oaspete, cheile de camera vor fi dezinfectate in fata oaspetelui in momentul inmanarii.
  • Toti oaspetii vor fi indrumati de receptioner sa isi dezinfecteze mainile cand interactioneaza cu staf-ul de receptie
  • Accesul angajatilor se face printr-o intrare special destinata, separata fata de oaspetii si vor merge direct la vestiar pentru a se schimba in uniforme.
  • Rugam oaspetii sa isi dezinfecteze mainile la intrarea si iesirea din hotel folosind dozatoarele cu dezinfectant puse la dispozitie in spatiile publice din hotel.
  • Sa foloseasca covorasele dezinfectante puse la intrarea in hotel pentru dezinfectarea incaltamintei
  • Sa poarte masca de protectie in interiorul hotelului, in cazul in care nu detin o masca pot solicita una la receptia hotelului
  • Sa nu lase materiale promotionale sau articole personale in lobby-ul hotelului (masute sau fotolii)
  • Sa folosesca cosul de gunoi destinat si semnalizat special pentru materiale cu potential de contaminare in cazul in care doresc sa arunce echipamentul de protectie utilizat (masti, manusi, halate de unica folosinta), acest cos de gunoi se gaseste in zona de receptie
  • Sa nu mute mobilierul din lobby care a fost special amenajat pentru pastrarea distantei sociale
  • In cazul in care apar defectiuni tehnice in camera si trebuie sa invervina echipa din departamentul tehnic, avem rugamintea ca oaspetii sa paraseasca camera cat timp personalul hotelului este in camera pentru remedierea defectiuni
  • Va rugam sa anuntati IMEDIAT receptia hotelului in cazul in care aveti febra sau prezentati simptomele specifice infectarii cu noul virus si sa respectati intocmai indicatiile receptiei si conducerii hotelului pana la sosire echipei de medici